Zárcsere III. kerület Óbuda

Zárcsere szolgáltatások Óbuda és vonzáskörzetében rejtett költségek nélkül.

Zárszerviz Budapest minden kerületében.

2016. február 26. 20:11 - Zárkirály

Zárszerviz egy órán belül.

A mai napon át éreztem egy egy ügyfelünk helyzetét mikor hajnalnak reggelén kb 4 óra 30 perckor csörgött a telefonon. Természetesen cégünknél mint mindig, ebben az időpontban is elérhetőek vagyunk szemben a többi cég érveléseivel miszerint a nap 24 órájában elérhetőek de este 8 órától reggel 8 óráig fel sem veszik a telefont. Visszatérve az ügyfelünkre sírva tudott csak velem kommunikálni, problémája a következő volt: beletörte a kulcsot a zárba. A lakásban a 4 éves kisfia volt aki szintén készülődött a mai napi megmérettetésre az élet iskolájában. Ígéretünkhöz híven tettem meg ajánlatomat amely 1 óra volt a kiérkezésig amit ügyfelünk nagyon megköszönt még így is,hogy kb 8 db Zárjavítás Budapest szolgáltatót  hívott fel az internetes hirdetések közül. 

Egy órás kiérkezési idő esetekben nem sok ahhoz képest,hogy 4.30 kor mint minden dolgozó ember mi is pihenünk. Azonnal fel kel kelni és tisztálkodás után megindulni, brrrr elég elriasztó érzés mi sem a kedvenceink közé soroljuk de nincs mit tenni menni kell. Átgondolva a helyzetet némi szem körüli tisztálkodás után belevetettem magam a szerviz autóba kávét mellém és belevetettem magam a reggeli közlekedésbe.

Kiérkezésemkor ami 30 perc körül lehetett, nehezen másztam meg a 4. emeletet de sikerült. Mivel az ügyfelem az ajtón belül volt ezért a folyosón nehezen találtam meg a meghibásodott ajtózárat hiszen bekopogni vagy csengetni reggeli 5 órakor iszonyatos feszültséggel járhat. Nagy nehezen  megtaláltam a bejárati ajtót melynek a zárbetétjébe tört a kulcs. Fél perc alatt végeztem a nyitási feladat sorral természetesen hozzá láttam a helyreállításnak mely ugyan csak kevés időt emésztett fel. 

Zárszerelés szempontjából nem volt fáradságos a munka mely a teljes munka idejével számolva sem volt egy óra. Örültem, hogy egy ilyen szorult helyzetben tudtam segíteni és nem utolsó sorban felpezsdített, hogy csak minket lehet elérni ilyen hajnali időszakban. Ebben a munka környezetben nem lehet válogatni, oda megyünk segíteni ahol szükség van ránk! Ezért várjuk nap 24 órában ügyfeleink megkeresését legyen szó éjszakai illetve hétvégi megkeresésről. Maradunk tisztelettel a Ön zárszerviz szolgáltatója!

 

komment
süti beállítások módosítása